Shop PHM

SHOP PHMARKET

První ucelený zákaznický systém sdružující poptávku po pohonných hmotách i jejich nabídku, a právě díky sjednocené poptávce více menších subjektů může dodavatel nabídnout nižší ceny. Pohonné hmoty, které svojí chytrostí kvality a ceny vystavěly nový pojem v oblasti inovace paliv. Diesel 4000 PRO+ a Natural 4000 PRO+ jsem schopni dovézt až k Vám, nebo si je můžete natankovat v síti našich partnerů.

VIRTUÁLNÍ ČERPACÍ STANICE & E-SHOP

Projekt PHMARKET se vyvíjel od roku 2021 a od roku 2024 dochází k jeho aplikaci na denní potřeby našich zákazníků. Nejsme distributoři pohonných hmot, ale pouze pomáhám menším subjektům vytvořit větší kupní sílu a tím dosáhnout nižší ceny. Projekt PHMARKET v sobě sdružuje 3 nabídky služeb pod jednotnou obchodní značkou.


Nabízíme a rozvážíme klasické POHONNÉ HMOTY (vše dle normy EN590 a EN228) či vysoce kvalitní PRÉMIOVÉ PALIVA za zvýhodněnou cenu.

V oblasti PHM je cílem projektu vytvoření vlastních prémiových PHM na míru přímo zákazníkem, doslova pak představuje vytvoření vlastního prémiového paliva za =< 60 haléřů (dle míry ředění); k tomu slouží prostředky jako Diesel 4000 PRO+ a Natural 4000 PRO+ snižující celkové výdaje na opravy vozových jednotek; vozidla mají již po pár nájezdech prokazatelně lepší zátah při nižších otáčkách, tišší chod, zvýšenou mazivost a při spalování - téměř 100% - je výrazně snížena spotřeba; za zmínku stojí i fakt, že dochází výrazným způsobem ke snížení emisí plynných a pevných částic - HC, NOx, CO2 a CO – což představuje velmi vhodnou variantu pro městskou hromadnou dopravu a technické služby měst a obcí, kde je zdraví občanů prvořadým záměrem.


CÍL PHMARKET 

Snížit cenu za pohonné hmoty na minimum díky sdružení poptávky menších subjektů. Nebudeme poptávat pohonné hmoty za každý menší či střední subjekt, ale jako jeden velký celek.

Ucelený systém NEJEN pro rozvoz PHM kdekoli po České republice, ale i výše ZMÍNĚNÝCH KOMODIT A ZBOŽÍ ve větším množství ke koncovému spotřebiteli na bázi B2B nebo B2C PROSTŘEDNICTVÍM VYHLÁŠENÍ BURZY DODAVATELE. Myšlenka projektu v sobě zahrnuje velkou míru přidané hodnoty jak pro koncového zákazníka, tak i pro jejich dodavatele (distributory, čerpací stanice nebo další dodavatele zboží včetně jeho sezónního rozsahu). Výsledkem je skutečnost, že konečný ZAKAZNÍK/SPOTŘEBITEL si při aktivním zapojení do systému SNIŽUJE NÁKLADY na jejich nákup díky chytrému systému sdružování poptávky, na druhé straně ale současně přináší vyšší efektivnost a zisk pro ZADAVATELE BURZY.