Napsali o nás
„S produktem jsem se potřeboval seznámit na vlastní kůži, aniž bych cokoliv kolegům ve spolku doporučil předem. Pokud vezmu v úvahu zimní provoz, kdy jsem s produktem začal, zejména pak nepravidelnost provozu, bylo poměrně složité spotřebu vyhodnocovat, nicméně na vozových jednotkách, které jsou měřitelné, se dnes již pohybuji kolem 11,5% úspor. Tímto jsme na jednom z našich zasedání spolku rozhodli o představení produktu a jeho možnostech využití. Dílčí členové si dnes nastavují již zcela samostatně spolupráci a nakupují za zvýhodněné ceny.“
— Petr Křižánek, ASZ Těšínské Slezsko
„V otázce snížení spotřeb hovoříme někde o hranici nad 10% úspory, přičemž některé vozové jednotky dosahují i úspor vyšších. Ve finančním vyjádření se jedná o 100-ky tisíc korun (680.000 – 850.000 Kč/rok při závozech zhruba 15.000 litrů/měsíc), které každoročně šetříme na přímých nákladech spojených s PHM a další desítky tisíc korun ve snížení opotřebení jednotlivých součástí motoru a motoru samotného. U těchto čísel již hovoříme o čisté rentabilitě! Za zmínku také stojí, že produkt má od počátku i nezanedbatelný vliv na samotný chod vozidel a je od počátku velmi znatelný. Průvodními jevy jsou především nižší kouřivost, lepší zátah a klidnější chod. Při kontrolách a výměnách palivových filtrů je zcela patrný i mazací efekt tak potřebný pro vysokotlaké vstřiky u vznětových motorů.“
— František Raj, TS Havířov, a.s.
„S dlouhodobého hlediska jsem s produktem maximálně spokojený a šetřím v řádech od 8-12% na PHM měsíčně, což představuje zhruba kolem 11.500-13.000 Kč za měsíc.“
— Martin Kubala, KUBALA-LES s.r.o.
„Došlo ke snížení spotřeby z necelých 25 litrů na 21,8 litru. Znatelné jsou i snadnější starty, motor má menší hlučnost a lepší akceleraci. Nafta je čistější. Poznám to na pohled u hrubého filtru nafty, který jsem před použitím produktu musel často čistit. V naftě se tvoří hleny, jak je to u nafty časté. Výrobek DIESEL 4000 PRO+ udržuje čistou nádrž a případné hleny rozpustí.“
— Radek Linhart, mezinárodní autobusová doprava
„DIESEL 4000 PRO+ aplikuji už přes rok a spotřeba u dodávek klesla z necelých 9 litrů pod hranici 7, 5 litru.“
— Libor Doležel, přeprava dodávkovými vozy pod názvem ADL
K projektu se již také připojují i dílčí obchodníci s palivy, mezí které ku příkladu patří i Agrostav Prostějov, a.s. a řada menších lokálních distributorů jako společnost VILITAS MORAVIA s.r.o.
V rámci společností provozujících MKD stojí za zmínku společnost SGM Route, a.s. a SPETRA CZ, s.r.o., které již s produktem mají také svoje zkušenosti a plánují jeho využití v širším měřítku.